tiistai 1. lokakuuta 2013

Project M - lokakuun näyttely



Project M

Mikä ja millainen olen ja olen ollut missä ja milloinkin? Itsetutkistelu ja -tulkinta ovat jokaisen oma henkilökohtainen, ikuinen projekti. 

Project M avartaa ja avaa verhoja tekijänsä mieleen, maailmankuvaan, mielitekoihin ja mielikuvitukseen. Piirrokset ovat puhtaan inspiraation kertomia raportteja pitkin elämää, jotka jokainen tulkitsee omalla tavallaan. 

Vaikka teoksissa ei olekaan yhtenäistä teemaa, ovat ne samasta mielestä ja kädestä syntyneenä yksi suuri kokonaisuus.

       
Minä.
       
Minun ajatukseni paperilla.
         
Minun elämänpituinen projektini.


Mervi Kivimäki (s.1989) on haaveileva harrastelijataiteilija, jonka aiheet liikkuvat fantasiamaailmasta toiseen. 

Project M -nimellä kulkeva näyttely avaa verhon tekijänsä mieleen ja mielikuvitukseen sekä inspiraation voimalla syntyneeseen taiteeseen. 


Näyttelyyn voi tutustuta Turun pääkirjaston nuortenosasto Stoorissa lokakuun 2013 ajan.  

Näyttely on Turun AMK:ssa kirjasto- ja tietopalvelualaa opiskeleva Annika Bäcklundin opinnäytetyö.

Kuvat odottavat katsojia ja vieraskirja kommentteja!

Alla muutama kuva maistiaisiksi näyttelystä.




 




      

Ei kommentteja: