sunnuntai 5. joulukuuta 2010

Ingan taidenäyttely Stoorissa 5.12. - 15.1.

Olen Inga, 22-vuotias opiskelija. Olen harrastanut piirtämistä niin kauan kuin muistan. En pitkään aikaan ottanut kyseistä harrastusta kovinkaan vakavasti, piirsin enimmäkseen huvikseni ja ajanvietteeksi. Suurin osa töherryksistäni, lukuunottamatta piirtämiäni onnittelukortteja ja koulussa tekemiäni töitä, päätyikin siten roskikseen. Noin kolme vuotta sitten löysin kuitenkin minulle läheiset työkalut ja tyylin, jota olen lähtenyt kehittämään eteenpäin. Siitä lähtien olen tehnyt ns. kunnollisia töitä, jotka pysyvät kaukana roskiksesta. Piirtäminen on erittäin tärkeä osa minua ja minun elämääni, vaikka en opiskelekaan taidealaa. Rakastan piirtämistä ja minun on vaikeaa kuvitella elämääni ilman kyniä ja paperia.

Näytteillä on viimeisimpien kolmen vuoden aikana piirtämiäni ja maalaamiani töitä. Piirustukset ont tehty mustalla kuulakärkikynällä ja/tai tusseilla, maalauksissani puolestaan olen käyttänyt akryylivärejä. Olen kiinnostunut monista asioista, joten saan myös inspiraationi monista lähteistä, kuten tunnetiloista, kokemuksista, luonnosta, musiikista, elokuvista, kirjoista, peleistä ja ihmisistä.Toivottavasti pidätte töistäni :)

Ingan galleria

Kirjoitti: Inga Habilainen

Ei kommentteja: